Durée  3 days 8 hours 21 minutes

Uploaded 4 septembre 2017

Recorded septembre 2017

Vu 559 fois, téléchargé 60 fois

près de Gausac, Occitanie (France)

Afficher l'original
Le Canigó Tour est un carrefour qui fait le tour du massif du Canigó, à travers les refuges de Vetera à Llevant, Cortalets al Nord, Marialles à l’ouest, passant par le sommet de Canigó à 2.784 mètres, San Guillem au sud et se terminant en arrivant à nouveau à Vetera.

1ère étape vétéra-cortalets

Coll d'En Cé

• Photo de Aaron Del Pino

Aaron Del Pino 23 août 2018

Increïble ruta! Ha sigut una experiència inoblidable, la he fet sol i no hi ha perill de quedar-se sense aigua.
    La gent dels refugis normalment és molt maca però per mi el millor refugi de tots és el de St Guillem! tot molt nou, llits molt còmodes i la atenció immillorable... i mare meva quins sopars!!!

ATENCIÓ AL PLA GUILLEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Compte amb la senyalització... no està ben indicat... he de seguir per el GR (marca Blanca i vermella) fins que baixeu bastant i llavors si que agafeu el camí (marca groga i vermella) per anar al refugi de St Guillem...

Si al pla Guillem agafeu el camí recte (marca groga i vermella), acabareu a 2500m 8km després i haureu de donar la volta... i son 16km i aquest temps perdut pot fer que t'agafin les tempestes.. i al pla Guillem TU FAS DE PARALLAMPS!!!

Així que mireu bé la meteorologia! no és cap broma!

Gràcies per fer aquesta ruta tan espectacular!!!