Temps en mouvement  3 hours 20 minutes

3,0
5,9

Vu 129 fois, téléchargé 18 fois

près de Les Angles, Occitanie (France)

Tour dels Perics. Refugi dels Camporrells a refugi d'en Beys
Comencem la nova etapa des del Refugi de Camporells, vora a l'estany del Mig i passem vora l'estany Glos, el sender va en lleugera pujada direcció al Pics dels Morters 2608 m, des d'on avancem cap a Puig de Terrers, per començar a baixar a la reserva Nacional de les Forges d'Orlu. I anem a fer nit al refugi d'en Beys que es troba vora el llac del mateix nom.
========================================================================

Empezamos la nueva etapa desde el Refugio de Camporells, borde del lago del Medio y pasamos borde el lago Glos, el sendero va en ligera subida dirección al Pico dels Morters 2608 m, desde donde avanzamos hacia Puig de Terrers, para empezar a bajar a la reserva Nacional de las Forges de Orlu. Y vamos a hacer noche al refugio de En Beys que se encuentra borde el lago del mismo nombre.