1,7
3,4

près de Vétheuil, Île-de-France (France)

Départ de l'Eglise de Vétheuil - arrivée Château de la Roche Guyon par le GR2 ou chemin des crêtes. Un classique.
Nous avons emprunté le même sentier pour l'aller-retour mais peut aussi se faire sous forme de parcours circulaire et/ou l'on peut aussi continuer jusqu'à Giverny.
Quelques vélos se sont glissés dans le sentier mais on déconseille. Chemin très étroit.
4h aller-retour sans compter la pause déjeuner mais difficile de ne pas s'y attarder avec le beau paysage ensoleillé!

• renateK 22 mai 2015

Op de terugweg van een korte vakantie in de Normandie hebben we nog deze wandeling gedaan.
    Jammer, in begin zie je niks, want alles is een beetje toegegroeid. Later verloopt de weg helemaal boven op de heuvelrug en heb je een mooi uitzicht naar rechts over de Seine en naar links over velden en weiden. Als je geluk hebt, kan je ook zeilvliegers van dichtbij zien opstijgen.
    Voor de terugweg waren we te uitgeput, en een bus zou pas tegen de avond komen. Gelukkig zaten er enkele mannen een pintje te drinken aan het café en één was zo vriendelijke, om ons terug naar onze wagen te rijden.