2,9
5,7

Vu 421 fois, téléchargé 36 fois

près de Le Montenvers, Rhône-Alpes (France)

Es la primera etapa i es necessari controlar la ansietat, es imprescindible ser a primera hora al telefèric de Grand Montets per agafar la primera sortida. Ja veieu que tot es "primer". Començar la travessa amb una bona baixada es tot un plaer, però em de vigilar la falta d'aclimatació ja que estarem per sobre els tres mil metres d'alçada. Hem de tenir en compte la baixada del Coll de Chardonett que requereix d'un rapel d'entre trenta a cinquanta metres. Es pot fer el recorregut sencer en unes vuit hores tranquil·lament.

Es la primera etapa y es necesario controlar la ansiedad, es imprescindible estar a primera hora en el teleférico de Grand Montets para coger la primera salida. Ya ven que todo es "primero". Empezar la travesía con una buena bajada es todo un placer, pero hay que vigilar la falta de aclimatación ya que estaremos por encima de los tres mil metros de altura. Debemos tener en cuenta la bajada del Coll de Chardonett que requiere de un rapel de entre treinta a cincuenta metros. Se puede hacer el recorrido entero en unas ocho horas tranquilamente