5,0

Vu 232 fois, téléchargé 5 fois

près de Hautacam, Occitanie (France)

Salimos del col de tramassel en la estacion de esqui de Hautacam. Los primeros metros estan escasos de nieve por lo que nos tocan tramos de porteo, pero poco a poco vamos ganando altura y encontrando continuidad de nieve. Subimos a una loma en la que ya vemos el pequeño lac d'Ourec y en un descenso rapidisimo bajamos alli. Desde alli nos dirigimos al col des Aiguilletes. Después segunda bajada al lac Bleu ya con el Midi Bigorre delante. Desde allí también podemos ver el ultimo Col del dia el Col d'Aoube, hacia donde nos dirigimos.Este ultimo paso tiene una gran cornisa que tenemos que esquibar por un paso estrecho sin mayor dificultad. Desde allí último descenso hacia las pistas de Bareges. Ultimos metros escasos de nieve por lo que tenemos que descalzar esquis en algunos momentos.

Hautacameko Col de Tramasseitik ateratzen gera. Lehenengo zatian elurguneak eta hutsuneak tartekatzen ditugu, eskixak motxilan eraman behar ditugularik zati batetan. Metroak irabaztearekin batera elurrak jarraikortasuna hartzen du. Muino batera igotzen gara eta handik jada lac d'Ourec ikusten dugu, paisaia ikusgarri baten erdian. Jeitsiera azkar baten bitartez lakuan gaude. Handik Col des Aiguilleteserantz goaz. Bertatik Lac Bleu ikusgarri ikusten dugu eta bertara egiten dugu eguneko bigarren jeitsieran. Bertatik jada Midi Bigorre eta gure azken lepoa parez pare ikusten ditugu. Col d'Aoube da gure azken igoera eta bertara iristean izugarrizko erlaitza topatzen dugu jeitsiera aldera, ezker aldetik paso hestu batetik gainditu beharra daukagularik. Handik Baregeseko pistetara jeitsiera ona daukagu nahiz eta azken metroetan eskiak motxilaratu beharra daukagun.