2,9
5,8

Vu 2777 fois, téléchargé 87 fois

près de La Perreyre, Canton du Valais (Swiss Confederation)

3a etapa de la Chamonix-Zermat: de la Cabane Montfort fins al Refugi de Prafleuri

Sortirem de la Cabane Montfort i per pistes anirem ascendint en direcció al Coll de La Chaux, amb un darrer tram una mica dret. La baixada no és gaire llarga i ens caldrà tornar a posar les pells per remuntar al Coll de Momin. Des d'allà ja veurem la Rosablanche. Podem optar per baixar una mica i entrar a la glacera per sota o bé anar flanquejant fins a passar per sota un bony de roca que ja ens deixarà a mitja pujada del cim.
Abans d'arribar al cim ens traurem els esquís i pujarem a peu fins dalt.

El primer tram de baixada es fa molt bé; i quan el pendent s'accentua, i ja es veu el refugi, anirem baixant-flanquejant cap a la dreta pels millors passants tot evitant baixar massa i haver de remuntar després.

3/4/2012

Fotos: verd=baixada i vermell=pujada

Podeu trobar la resta de les etapes tot seguint els refugis d'arribada i sortida (excepte a la 2a etapa que s'acaba a Champex i torna a començar a Verbier)

4 Valles Nendaz

Col Prafleuri

Col de Prafleuri

Gran Mt Calme

Grand Mont Calme (3205 M)

Maxim remontes

Stop

Petit Mt Calme

Petit Mont Calme (3220 M)