Temps en mouvement  2 hours 31 minutes

Recorded mai 2018

7,7

Vu 318 fois, téléchargé 21 fois

près de Monistrol de Calders, Catalunya (España)

- Català:
Interessant ruta per a vehicles 4x4 que ens portarà de Monistrol de Calders a Sant Llorenç Savall per pistes i un parell de trams de camí trialer, sense cap dificultat per a un tot terreny.
-----------------------------------------------------------------------------------------
----> Nota:
Aquesta ruta forma part d'un seguit de tres, que si voleu, podeu encadenar i fer una sola ruta amb un total de 84 Kms. Si us agrada aquesta opció, les rutes són:

1/ "Castellbell i el Vilar - Rellinars - Vallhonesta - El Pont de Vilomara (Vallès Occidental - Bages)", de 24,29 Kms/Moderat

2/ "El Pont de Vilomara - Viladordis - Monistrol de Calders (Bages - Moianés)", de 28,36 Kms/Fàcil

3/ "Monistrol de Calders - Castellterçol - Sant Llorenç Savall (Moianés - Vallès Occidental)", de 30,92 Kms/Moderat (aquesta mateixa que esteu consultant)

Les trobareu en el meu espai de Wikiloc (Joan Rover).
Ruta feta amb un Land Rover Discovery TD5.
Espero us agradin :-)
Salut i aventures 4x4!

- Castellano:
Interesante ruta para vehículos 4x4 que nos llevará de Monistrol de Calders a Sant Llorenç Savall por pistas y un par de tramos de camino trialero, sin ninguna dificultad para un todoterreno.
----> Nota:
Esta ruta forma parte de una serie de tres, que si queréis, podéis encadenar y hacer una sola ruta con un total de 84 Kms. Si os gusta esta opción, las rutas son:

1/ "Castellbell i el Vilar - Rellinars - Vallhonesta - El Pont de Vilomara (Vallès Occidental - Bages)", de 24,29 Kms/Moderado

2/ "El Pont de Vilomara - Viladordis - Monistrol de Calders (Bages - Moianés)", de 28,36 Kms/Fácil

3/ "Monistrol de Calders - Castellterçol - Sant Llorenç Savall (Moianés - Vallès Occidental)", de 30,92 Kms/Moderado (esta misma que estáis consultando)

Las encontraréis en mi espacio de Wikiloc (Joan Rover).
Ruta hecha con un Land Rover Discovery TD5.