Télécharger

Publié

6 mai 2021

mai 2021
Soyez le premier à applaudir

Vu 8 fois, téléchargé 1 fois

près de L'Espunyola, Catalunya (España)

Ruta molt maca amb grans vistes. Sortim del Restaurant Majoral on acbarem dinant. El primer que ens trobem és un corrriol fins a creuar la C-26. Està molt desbroçat. Segon tram de pujada sustinguda per pista ombrivola. Ens creuem amb algun riarol que portava aigua i on ens hem pugut refrescar. El tercer tram ja es de baixada un cop arribat a Capolat fins el restaurant.
Atenció a tres punts
1- El primer corriol des de l'Hotel fins al creuament amb la C-26 està el bosc molt desbroçat . S’ha de baixar de ka bici en dis o tres llocs però és ciclabe.
2- Ha desaparegut el camí un cop arribar al creuament amb la C-26. Hem hagut de creuar la finca de Gran Nom per tornar a trobar el camí de pujada. Ara podeu trobar el camí des de l'inici a uns 100 metres en direcció a Berga i pujar pel creuament "peixos".
3- Abans del pantà hi ha la finca de la "Tomeula" que està vallada , tancada i adverteix precució amb els animals. Hem trobat vaques i bous pastant molt tranquils.