Vu 4466 fois, téléchargé 45 fois

près de Bonnefoy, Midi-Pyrénées (France)

Ruta cicloturística per part del Canal du Midi.
Ruta fàcil i relaxant, apta per a tot tipus de persones que tinguin algun rodatge en bicicleta ja que és llarga.
És aconsellable portar biciclta btt, amb suspensió, part està asfaltada i part és pista de terra amb algun saltet a causa de les arrels dels arbres plataners.
Nosaltres la vam fer en dos dies.
Deixem el cotxe al pàrquing de l'estació de tren a Tolosa (dues dies aproximat uns 28-30 euros), muntem les alforges i a donar-li als pedals.
Vam fer nit a Castelnaudary, hi ha bastants hotels petits i per uns 50-60 euros pots tenir una habitació. L'etapa és d'uns 60 km i com vas parant a veure les rescloses i fer fotos no es fa pesada.
La segona etapa va ser de Castelnaudary a Carcassonne, uns 40 km, mes curta i gens cansada perquè seguirem fent fotos i contemplarem com pugen o baixen els vaixells per la rescloses. Vam dormir a Carcassona, hi ha infinitat d'hotels i per 60-70 euros podreu dormir. Imprescindible visitar la Cité, la part emmurallada de la ciutat, una meravella.
Al dia següent vam agafar un tren regional (15 euros) de Carcassona a Tolosa, vam recollir el cotxe i cap a casa.
Ruta molt bonica, res dificil i nul · la dificultat tècnica.
Salut i pedals.

****************************************************************************

Ruta cicloturistica por parte del Canal du Midi.
Ruta fácil y relajante, apta para todo tipo de personas que tengan algún rodaje en bicicleta ya que es larga.
Es aconsejable llevar bicicleta btt, con suspensión, parte está asfaltada y parte es pista de tierra con algún saltito debido a las raíces de los arboles plataneros.
Nosotros la hicimos en dos días.
Dejamos el coche en el parquing de la estación de tren en Toulouse (dos días aproximado unos 28-30 euros), montamos las alforjas y a darle a los pedales.
Hicimos noche en Castelnaudary, hay bastantes hoteles pequeños y por unos 50-60 euros puedes tener una habitación. La etapa es de unos 60 km y como vas parando a ver las esclusas y hacer fotos no se hace pesado.
La segunda etapa fue de Castelnaudary a Carcassonne, unos 40 km, mas corta y no es cansada porque seguiremos haciendo fotos y contemplaremos como suben o bajan los barcos por la esclusas. Dormimos en Carcassonne, hay infinidad de hoteles y por 60-70 euros podréis dormir. Imprescindible visitar la Cité, la parte amurallada de la ciudad, una maravilla.
Al día siguiente cogimos un tren regional (15 euros) de Carcassone a Toulouse, recogimos el coche y para casa.
Ruta muy bonita, nada difícil y nula dificultát técnica.