Durée  3 hours 15 minutes

Recorded juin 2015

8,4

Vu 1280 fois, téléchargé 45 fois

près de Malgrat de Mar, Catalunya (España)

Ruta pel extrem del Montnegre, des de Malgrat/Sta.Susanna, nosaltres hem sortit de Càmping del Mar.
La ruta busca els millors corriols de la zona, típics del corredor, amb una clara influencia del mar, doncs tenim bastantes zones amb sorra i sauló, vigileu.
Vigileu el waypoint 2, es la entrada de la trialera (única) amb certa dificultat, pues es baixa pel mig d'un bosquet amb bastanta inclinació, i patinant. Després ve un fantàstic corriol que ressegueix el relleu i ens permet despedir de la costa abans de endinsar-nos a la muntanya.
Interesant aturar-se a la Font del Ferro, on podrem veure el que queda del aqüeducte romà, ara en restauració. Refrescar una mica i continuar amb una forta pujada, per sort, de ciment.
Després de seguir pujant arribareu al Coll del Porc; preneu un descans i observeu els indicadors, amb senyalització de la estrella polar y betlem ciclista.
Si esteu forts podeu seguir direcció Hortsavinyà, uns 3 kms de fortes pujades, no inclosos en el track ... i torneu, afagireu 6 kms i 200 metres a la ruta.
La nostra ruta segueix cap a la dreta, per trobar el GR92 i buscar corriols.
En aquesta busqueda trobareu dues cadenes de propietat privada, nosaltres som furtius i hem seguit ...
Finalment baixarem cap a Sant Genís de Palafolls per retornar a buscar el mar de nou. Aqueta tornada te sorpresa al passar per sota de la carretera ...
Si fa calor aprofiteu per un banyet al punt de arribada, si no podreu observar els kite-surfistes en aquesta zona de platja.