Durée  3 hours 18 minutes

Publié 29 avril 2015

Recorded avril 2015

Vu 1261 fois, téléchargé 86 fois

près de Púbol, Catalunya (España)

Ruta cicloturista d'enclavaments medievals a l'Empordà. Els enllaços són per pistes amb bon estat, així com trams d'asfalt amb intensitat de circulació molt baixa. La ruta no presenta cap dificultat
Sortida de l'aparcament de Púbol, a l'entrada del poble. Comencem amb una lleugera pujada i un tram de baixada fins a Parlavà. A partir d'aquest punt circul·lació en paral·lel al Daró i a canals de rec. D'aquest tram cal destacar el pont vell de Gualta, amb els senyals que conserva del pas del temps, en forma de cicatrius que li han deixat el trànsit dels carruatges. Tot seguit enllacem amb Peratallada, una de les estrelles del recorregut medieval i pol d'atracció turística de la zona. Les altres perles del recorregut són Ullastret i Monells. Les escasses rampes del recorregut les tenim entre Peratallada i Monells i una rampa a la sortida de Monells de tornada a Púbol. La ruta no és exigent físicament. Molt recomanable per la vessant turística del recorregut.