Durée  4 hours 28 minutes

Publié 15 août 2019

Recorded août 2019

Vu 7 fois, téléchargé 0 fois

près de Sant Ponç, Catalunya (España)

Bicicletada d’entrenament: Aparcament del Pavelló de Fontajau, Carrilbici del Parc de Domeny, Polígon de la Nestlé, Camí ral, Veïnat de les Cases Noves, Sant Gregori, Camins vora el Llémena, Carretera del Veïnat de l’Església, Carretera de Bescanó, Carretera de Constantins,, Constantins, Camí de les Terreres, Carretera de les Serres, Bonmatí, la Puríssima, camí d’enllaç, Camí del Cementiri, Camí Vell de Sant Julià, Carrer Petit de Sant Julià de Llor, Carrer Major de Sant Julià, Carretera de Sant Julià, Carretera Vella d’Amer, Carrer Vell de Sant Julià, Pont Vell de Sant Julià, Carretera de Sant Climent d’Amer, Amer, V.V. d’Olot fins a Fontajau (Girona) passant per la Cellera de Ter, Anglès i Bescanó.

Bicicletada amb tot tipus de camins. El creuament del Llémena a Sant Gregori no es pot fer si baixa aigua. El camí Vell de Sant Julià té trams pedregosos que es poden fer amb una mínima practica. Ull amb el semàfor de la Carretera de Constantins, si no et detecta pot deixar passar cotxes en sentit contrari a mig camí. La resta no presenta especial rellevància. Com sempre hi ha que tenir especial atenció amb el creuament de les carreteres i l’entrada a Amer que es far seguint la Carretera d’Olot.