8,7

Vu 6288 fois, téléchargé 225 fois

près de Sainte-Léocadie, Languedoc-Roussillon (France)

Afficher l'original
Llívia, Santa Llocaia, Err, Vedrinyans, Llo, Gorges del Segre, refuge du Culassa, Pla de la Cruz, Refuge de Núria, Err, Gorguja, Llívia.

À 7 heures du matin, nous avons déjeuné pour faire l'une des sorties estivales classiques de la Cerdagne. "Les sources du segre", pour moi "le plan de la croix".
Au 2/4 de 8, sur la route cyclable d'Err. Le soleil semble vouloir quitter le Coll de Segalera. Passo Err, Vedrinyans, Llo, ces heures personne dans la rue. Lorsque j'ai commencé à grimper à travers les gorges du Segre, j'ai pensé que même le Culassa n'aurait pas de soleil, et ainsi de suite. Après avoir traversé la pierre d'achoppement, les premiers rayons de soleil m'ont réchauffé le cou en soulevant Capa de la Creu.
La pla de la Creu regorge de panneaux LLo, qui informent de la 1ère station piétonne des Pyrénées, une bonne initiative pour ceux qui souhaitent faire un séjour dans la région.
Maintenant, il est temps de descendre, le frein arrière fait la figue, il y a toujours celui qui est devant. Passer le refuge Nuria et se réfugier dans l'eau du bidon. Travesso Err, je suis Gorguja et Llivia. Au magasin SkiBike Llívia. En trois et rien ne change les freins, tout est prêt à revenir.
Les derniers efforts de Mati pour les laisser en arrière.

11 commentaires

• Photo de agustí-CYCLOTURISME

agustí-CYCLOTURISME 19 nov. 2012

Bona volta per la Cerdanya.

• Photo de rikikampru

rikikampru 26 déc. 2012

Quin tipus de camins hi ha?

agustí-BTT 26 déc. 2012

Hola rikikampru.
    Es sempre per pista en bon estat, excepte la baixada entre el pla de la creu i el refugi de Nuria que es en algun tram corriol amb poca dificultat tècnica.
    Espero que ho gaudeixin.
    Agustí.

• Photo de rikikampru

rikikampru 26 déc. 2012

Moltes mercès! Ho tindré en compte!

• Photo de maneluceda

maneluceda 25 janv. 2013

Desde el Pla de la Creu baixen dos trialeres molt guapes. Comencen a la part dreta del pla. Nosaltres som un grup que estem al camping Puigmal d'Err, i de tant ent tant anem per aqui...
    Salut...

agustí-BTT 17 juin 2013

Maneluceda. El Pla de la creu es in paratge meravellós per les vistes a la vall, la pujadA que es dura però assequible.El darrer cop que vaig pujar vaig veure rutes de a peu senyalades, si ho-veig b les seguiré a veure que tal.
    Ens veiem al pla de la creu. Salut

• Photo de maneluceda

maneluceda 17 juin 2013

Agusti,
    Nosaltres em fet aquestes baixades desde el pla de la creu i son molt trialeres. Una d'elles esta marcada com Sentier Rupestre i aquesta primavera i vam netejar un arbre que estava tombat al mitg del cami.L'altre baixa mes a la dreta i va a parar als Banys de Llo. Si algun dia vols venir amb nosaltres estem al camping Puigmal a Err. Aquest Agost hi serem ...
    Salut.

• Photo de arc33

arc33 2 mai 2015

sabeu si en aquesta època es pot fer o enara hi ha neu?

agustí-BTT 4 mai 2015

Hola Arc33.
    Po ser que trobis alguna petita congesta algun punt del pero molt excepcional. Penso que no tindreu problema. Que homgaudiu.

• Photo de joanr

joanr 26 juil. 2015

Avui hem fet aquesta ruta i ens ha agradat molt. Tot i lacalor, l'aire era fersquet i pujar pel costat del riu s'agraeix. Les pistes d pujada, alguna asfaltada pero no transitada i les de terra, en bon estat. Alguna part de la baixada amb mokta pedra, pero ja se sap a muntanya! Gracies per compartir-la.

• washing 20 juil. 2016

Es una ruta perfecta, muy bonita con un paisaje bello como pocos. Además, en las cotas altas el camino está limpio de árboles que puedan entorpecer el camino, un gran trabajo de los agentes forestales. MUY recomedable.