Vu 21 fois, téléchargé 1 fois

près de Lombrès, Occitanie (France)

• Photo de Joan Alcaide Rovira

Joan Alcaide Rovira 8 juin 2018

Està feta amb 4 etapes però no sé perquè la 3 i la 4 es van enganxar.
    La tercera etapa és la més dura de totes, el col de menté és un infern i jo a més hi vaig trobar fang, molt fang. Amb lo qual es va complicar molt més. Vaig sortir de Lombrés a les 8 del matí i arribava al col de menté a les 8 del vespre.. Va ser un infern. La pedals d'occitània no es pot fer en època de desgel, ja que passa per boscos molt obacs de les valls i com que baixa tota l'aigua de la muntanya els camins i corriols semblen rius i rieres. El desgast calòric pedalant amb fang és el doble del normal, ja ho sabeu. Per mi la tercera etapa va ser un infern. Els ultims metres o kms caminava perquè no tenía ni forces per aguantar-me sobre la bici. Sort que sabia que ja quedava molt poquet i em vaig acabar d'exprimir, però ja estava a les ultimes.

Arribant al refugi, que quan el veus dius aleluia, és preciós. Un lloc molt xulo i et tracten super bé. Molt menjar fins i tot massa. Mira que arribava afamat i tot i aixi vaig deixar una mica al plat..

La quarta etapa és un passeig fins a Vielha. Res a comentar, sols la baixada de col de menté que és bastant dreta però res més.