Durée  4 hours 8 minutes

-7 m
9,3

Vu 59 fois, téléchargé 11 fois

près de Bon Relax, Catalunya (España)

Bicicletada corresponent al mes de juny del 2019, amb el següent recorregut: Aparcament de la zona de kitesurf (surf d’estel), camí de la platja, clot de les botigues, Càmping l’Àmfora, Càmping Aquarius, Cortal de la Vila, Carrilbici carretera de Sant Martí, Camí de l’Armentera, Camí de cinc Claus, Camí de Cinc Claus, Camí dels Recs, Corriol, carretera Sant Martí, Sant Martí d’Empúries, Carrilbici del camí d’Empúries, Passarel•les, camí del Rec del Molí, Zona Supermercats de l’Escala, Carrer Camí Ramader, Carretera d’Albons, Albons, Carretera de Viladamat, Viladamat, Mas Gros, Camí Vell, Camí de Pelacalç, Aeroclub, Camí de l’Escala a Ventalló, Camí Baix de Valveralla, Valveralla, Camí vell de Figueres (mota del Fluvià), Port de Sant Pere Pescador, Corriols i caminois vora el Fluvià, Camí de Can Martinet, Corriol a la Gola, Camí nou seguint el rec i aparcament de sortida.

Bicicletada amb tots tipus de camins, alguns pedregosos però tot cicable sense masses complicacions. Hi ha que tenir en compte els creuaments de carreteres, algunes transitades o amb poca o nul•la visibilitat (veure els waypoints). Els creuaments per sota els ponts del Fluvià tenen una forta pujada gens bona, deixar espai si sou una colla. Quasi al final prop de la gola trobem un pont de fusta amb graons molt difícils de superar precedit d’una trampa de sorra, just a l’altra banda del pont trobem el camí obert recentment i que ens portarà directament al punt de sortida.

Millor portar una BTT

Bicicletada efectuada el 20190602

Camí nou seguint el rec

Aparcament.

Carrilbici al costat de la carretera a voltes estret

Indicador Cortal Gran - Armentera 2

Pont cicable

Camí transitat

Corriol i caminoi

Sorra i pont amb graons no cicables