Durée  5 hours 47 minutes

Recorded février 2016

7,7

Vu 728 fois, téléchargé 19 fois

près de Montagut, Catalunya (España)

Una altra jornada de test de la 27,5+ Specialized Fuse gràcies a Àrea Tècnica Banyoles per terres de l'Alta Garrotxa.

Aquesta vegada deixo el cotxe a l'aparcament que hi ha just a sobre del pont sobre el riu Llierca i vaig en direcció a Tortellà.

El primer tram de forta pujada el trobem no gaire després de sortir a l'arribada al Clot de l'Infern. Toca empènyer uns metres la bici, en el meu cas, segur que hi ha algú que el fa sense posar peu a terra.

Després camí bo fins a Tortellà i un tram d'asfalt en direcció a Sales de Llierca i fins que hem desvio per pujar cap a Monteia. La pujada es deixa fer bé i hem sorprèn la gran quantitat de trams que s'han asfaltat de nou. Potser hem falla la memòria però crec que no ho era tant.

Passant Monteia uns trams de puja i baixa fins arribar a la Font de la Borada i a partir d'aquí els trams de forta pujada cimentada. La sorpresa me l'ha trobo quan començo a trobar trams de camí nevats i completament gelats cosa que posa a prova el meu equilibri.

Cada cop que avançava la cosa es posava pitjor i l'últim tram abans d'arribar al Coll de Faja va ser força dur perquè la capa de gel era molt considerable i hem va fer suar una bona estona tot i la fred per no pendre mal. Per sort, i gràcies a Déu, vaig arribar a dalt i un cop passat a l'altre costat de l'obaga el camí estava completament net.

Ara venia el tram per disfrutar, tota la baixada per davant fins a Sadernes. Vaig parar a fer un mos i gaudir de les vistes a Sant Andreu de Gitarriu i després avall que fa baixada. La bici una passada i inclús vaig arribar a fer un petit "pique" amb un grup de cabres que hem va saltar al mig de la pista just quan jo passava. Tot seguit van girar marge avall i amb un instant ja no en vaig veure cap.

Jo vaig seguir avall, gaudint molt de la baixada amb la seguretat que dóna aquest tipus de bici fins a Sadernes i d'allà cap al Pont del Llierca on tenia el cotxe.