Durée  2 hours 38 minutes

Recorded novembre 2007

6,0

Vu 3407 fois, téléchargé 63 fois

près de Aguilar de Segarra, Catalunya (España)

Sortim d’Aguilar baixant per la carretera fins a creuar l’Eix i agafem una pista que comença a pujar fins arribar al Vendrell, seguim mig planejant fins que veiem El Semis a la nostre esquerra, tornem a pujar fins a prop de cal Toni Mates que hi passem baixant i anem a parar a un camí rural enquitranat, tombem a mà esquerra i el seguim una mica i al primer revolt anem cap a la dreta passem pel costat de la Casa Nova Del Benet.

Seguim amunt per un camí bo i amb poca pendent i arribem a un revolt amb un gir brusc, d’aquí mirant a la nostra esquerra veiem l’església romànica de Santa Maria del Grauet, hi anem a visitar-la (en la traça no hi surt), retornem a la desviació, seguim una mica endavant per la pista que seguíem i arribem a una desviació que marxa cap a la dreta, abans d'agafar-la seguim uns centenars de metres per anar a veure la tomba antropomòrfica que hi ha en una roca al mig d'un camp ( tampoc surt a la traça). Retornem fins la desviació que marxa a mà esquerra i anem pujant una estona per baixar més endavant i tornar a trobar la pista de quitrà que abans em creuat, anem cap a l’esquerra i ens enfilem pel camí que va pel costat del torrent de l’obaga de l’Estrada.

Arribem a una bifurcació i fent un gir sobtat agafem el camí de la dreta tot deixant el torrent i seguim pujant fins a trobar un camí enquitranat que deixem per anar a la dreta i baixem cap a Les Coromines, passem per entre les quatre cases i baixem cap a Seguers trobem una pista enquitranada i la seguim i tors ben curt ja que trenquem al primer camí que trobem a la dreta.

Anem pujant per la serra de cal Generós cap a Montconill, ara fem una baixada forta fins al Vendrell, i retornem per on em vingut, la baixada fins a l’eix i pujar a Aguilar de Segarra.