Durée  6 hours 59 minutes

Publié 2 juin 2019

Recorded juin 2019

Vu 72 fois, téléchargé 3 fois

près de Poblet, Catalunya (España)

Segona part de la ruta del Císter, de Poblet a Rocafort de Queralt. S'hi acumulen menys desnivell i quilòmetres que en la primera part, però no per això és menys exigent.

La primera part de la ruta és aquí:

La ruta és majoritàriament pistera, amb una mica d'asfalt, sobretot als dos parcs eòlics que travessa. Tan sols hi ha un parell de trams dolentots, un d'ells entre el Parc Eòlic de les Forques i Forès.

Hem dinat a Forès, al restaurant "Lo Mirador de Forès", aprofitant que només quedaven 5 quilòmetres fins a la destinació i que gairebé tot era baixada.

Trajecte:
Monestir de Poblet - L'Espluga de Francolí - Santuari del Tallat – Montblanquet - Vallbona de les Monges – Belltal – Forès - Rocafort de Queralt
La primera pujada del segon dia, que va a parar al primer parc eòlic.
Antic priorat, al límit de les comarques de l'Urgell i la Conca de Barberà. Hi ha una bona rampa fins al capdamunt. Hi viu un ermità. No toqueu la campana.
Municipi de l'Urgell, que acull el monestir cistercenc femení de Vallbona.
Mirador i restaurant del mateix nom a Forès. Ens hem posat "les botes" amb el filet de vedella, que estava boníssim.