Vu 621 fois, téléchargé 13 fois

près de Sabadell, Catalunya (España)

Ruta amb vistes espectaculars, sobretot a partir del Coll de la Rovira!!
Tot ciclable excepte una trialera la que baixa fins a la casa d'Agramunt (quan s'entra a la Vall d'Horta pel Nord)

Recorregut: Sabadell, Pla de la Bruguera, Castellar del Vallès, Can Catafal, Coll Monner, Serra de la Codina, Pla de les Forques, Coll de la Rovira,
Coll D’ases, Collet Del Salamó, Coll de Traens, Sot del Galí, ctra. de Granera (BV-1245) fins a la B-124 (la creuem), Serra dels Tres Senyors, entrem al Torrent de la Vall D’horta pel Nord,
Atenció: trialera molt tapada d'arbustos de 250 mts. de llarg i pendent mitjana del -25% fins que s'arriba a la casa d'Agramunt
Agramunt, torrent del Romeu, gir a la dreta l’alçada del Comadran i deixem la Vall D’horta per pujar a Mas Palomeres, Riera Seca fins el revol del Dalmau (revol fondo), ctra. B-124 fins el trencall per anar al Torrent del Castelló (440 mts.), Font del Plàtan, Can Catafal i mateix camí de tornada a Sabadell.