Durée  2 hours 42 minutes

Recorded août 2019

6,4

Vu 11 fois, téléchargé 0 fois

près de Terradelles, Catalunya (España)

Bicicletada del divendres amb el següent recorregut: sortim a tocar de la rotonda de Terradelles, Carretera de Vilademuls, Camí de la Borrella, Camí del Cementiri, Carretera de Vilademuls, Vilademuls, Galliners, Carretera de Bàscara, Camí de Can Viader, Parets de Dalt, camins, Parets de Baix, Carretera de Bàscara, Camins, Parc de la Resclosa, Bàscara, Rentador, Camí del Molí, Molí Vell i Molí Nou de Calabuig, Camí del Molí, Carretera dels Masos de Calabuig (Camí de l’Hospital i de Sant Nicolau), Priorat de Sant Nicolau, Camí de Sant Miquel de Terrades, Camí de Cal Rei, Camí del Mas d’Espolla, Carretera de Bàscara, Camí de Bàscara a Vilademuls, Monells, Vilademuls, carretera de Vilademuls i Terradelles.

Bicicletada sense grans dificultats tècniques, com a dades destacades podem observar: Camí amb pedres passat el Cementiri de Vilademuls fins tornar a la carretera. La baixada de la Plaça de Bàscara fins el rentador i trobem un parell de trams amb graons. Una vegada acabat el tram emporlanat dels Masos de Calabuig fins tornar a Bàscara hi trobem algun tram amb pedra. La resta, exceptuant un tram del camí d’entrada a Parets d’Empordà i del Molí de Calabuig es asfaltat.

Cal portar una BTT

Bicicletada efectuada el 20190809
Actualment no queden visibles restes de l’antic Priorat de Sant Nicolau, lo poc que queda està integrat a l’estructura de Can Pagès